Essence Lipstick

Essence Lipstick

Laatst ging ik naar de Kruidvat om de nieuwe make-up van Essence te bekijken. Ik kocht een mooie rode lipstick. Hij beviel me erg goed en dus heb ik gisteren nog twee andere mooie lipsticks gekocht. Ze hebben mij alle drie erg blij gemaakt.

DSCN1059

Als eerst de verpakkingen. Ik heb wel mooiere gezien, maar ze zijn wel een stuk beter dan de vorige lipsticks van Essence. Wat handig is: door de streep in het midden kan je zien welke kleur lipstick je pakt.

DSCN1061

Ik heb deze drie mooie kleuren uitgekozen. Ik had al eerder de middelste rode gekocht. Vandaar de plattere punt. Hij beviel me erg goed, dus ik heb nog twee kleurtjes uitgekozen.

Essence schrijft op de verpakking dat het long lasting lipsticks zijn. Dat klopt niet, ze blijven lang zitten, maar niet zo lang als een echte long lasting lipstick.

DSCN1062

Als eerste: de linker lipstick met de kleur Natural Beauty. Het is een roze nude kleurtje. Ik hou van felle lipsticks, maar de nude mogen er ook bij. Dit is een kleurtje dat echt overal bij past en niet opvalt. Fijn! Helaas kon ik geen foto’s nemen van hoe ze er op je lippen uitzien, mijn camera deed raar. 😦

DSCN1063

De lipstick in het midden heet All You Need Is Red. Leuke naam! Essence heeft vaker van dat soort leuke namen. Ik hou van rode lipsticks, ik vind ze erg leuk. Ik heb twee rode lipsticks gekocht. Een koele en warme rood. Dit is de warme versie.

DSCN1064En dit is de koele rood: Dare To Wear. Hij is niet echt rood, maar meer een koele rood-roze. Dat zie je op de foto hieronder.

DSCN1069Van links naar rechts: 07 Natural Beauty, 02 All You Need Is Red, 03 Dare To Wear

Hier zie je wat de kleuren van de lipsticks zijn. En je ziet duidelijk het verschil tussen de twee rode tinten.

DSCN1060

De lipsticks zijn zacht en houden je lippen gezond. Ze geven een mooie glans en geven aardig wat kleur. Ze zijn voor € 2,39 te koop bij de Kruidvat.

Deze lipsticks hebben mij erg blij gemaakt. Jou ook?

4 gedachtes over “Essence Lipstick

Geef een reactie

