Favorieten van Augustus

Favorieten Augustus

Ik weet dat het al bijna een week September is, maar dat is geen reden om de favorieten van Augustus over te slaan. Vandaag wil ik jullie mijn favoriete make-up, boek, kleding, plaats en muziek zien.

DSCN1025Laat ik eerst beginnen met mijn favoriete plaats: mijn bed! Het lekkerste bed van de wereld! Elke avond heb ik eigenlijk geen zin om naar bed te gaan, maar als ik eenmaal mijn zachte dekens aanraak wil ik er meteen ingaan! Wat ligt ie toch heerlijk!

DSCN1028

Dan mijn favoriete muziek. Sorry voor dat het zo donker is, maar met flits was de foto lelijk en zonder kreeg je dit. En zeg nou zelf, best wel een grappig effect, toch? Anyway, deze muziek vind ik echt fantastisch! Lekker vrolijk ook! De naam: Life in Cartoon Motion, vind ik erg leuk. Ik ken de muziek van Mika al erg lang. Ik kan er niet veel meer van zeggen dan dat ik dit hele leuke muziek vind!

DSCN0853

Ik ben heel erg blij met dit Nude Palette van Catrice. Het zijn hele mooie nude kleurtjes met wat glitters erin. Wat is ie toch mooi!

DSCN0850

Mijn echte favoriet: de Essence long lasting lipstick. Ik hou van rode lipsticks. Classy en met winged eyeliner en mascara maak je je look af. Het is het kleurtje All You Need Is Red. O, wat is ie toch fantastisc! Ik ben er echt, maar dan ook echt heel blij mee!

DSCN1035

Deze prachtige nagellak is van Catrice. Hij heeft een mooi kleurtje en past goed bij veel van mijn kledingstukken. Hij was niet eens zo duur, net als de rest van mijn make-up!

DSCN1048

Als laatste mijn favoriete boek. Smaragd. Ik heb het nog niet uitgelezen, maar tot nu toe is het een erg mooi boek. Hij is dik, maar dat is voor mij geen probleem!

Wat zijn jouw favorieten van de maand?

Een gedachte over “Favorieten van Augustus

Geef een reactie

