Back to School!

20130902-170331.jpg

School is nu echt voor iedereen begonnen. Ook voor mij. Vandaag was mijn eerste schooldag van groep 8. Een best wel spannend jaar. Je krijgt je advies, zoekt een middelbare school uit, doet een musical en gaat op kamp. Gelukkig was de eerste dag helemaal niet spannend. Ik had een lieve juf. Het was een hele leuke dag!

20130902-170337.jpg 20130902-170344.jpg

Voor sommigen is school niet zo leuk. Maar voor mij wel! Ik vind school gewoon leuk. Ik vind het leuk om te leren en om mijn vriendinnen weer te zien.

Vanochtend zijn we als eerst het billetjes bloot spel. Een grappige naam! De juf stelt een vraag die op het kaartje staat en je mag antwoorden met Ja, Nee of Tja… Het is een erg leuk spel1 Daarna was er een kennismakingrondje en toen kwam de eerste pauze. Ik heb met mijn vriendinnen gepraat over de vakantie. Daarna waren er 2 toetsen; de instaptoets rekenen en de instaptoets spelling. Toen was de grote pauze. Daarna kregen we aardrijkskunde en gym. Een niet erg bijzondere dag, maar wel een leuke dag.

Dit was mijn eerste schooldag. En het honderdste bericht!

Geef een reactie

