Tag II Van 1 tot 10

Tag va 10 tot 1

Ik keek laatst op de blog kittehscupcakes en zag daar de tag van 10 tot 1. Ik las hem goed door en vond hem wel leuk om te doen. Het is simpel. Je telt af van 10 tot in. Bij elke tel leer je mij wat beter kennen. Ik vind het echt een hele leuke tag. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden!

10 dingen over mijzelf

  1. Ik ben klein voor mijn leeftijd. Laatst werd ik zeven geschat. šŸ˜¦
  2. Ik lees graag boeken. Als heel klein kind had ik geen knuffels, maar boeken in bed.
  3. Ik ben niet goed in met geld omgaan. Sparen lukt me nooit zonder tussendoor iets anders te kopen en ik koop vaak iets zonder er goed over na te denken. Gelukkig is mijn zus er vaak bij, die helpt me dan.
  4. Ik draag het liefst felrode lipstick.
  5. Mijn favoriete make-up is mascara.
  6. Ik schrijf en schreef vaak verhalen, maar maak ze nooit af.
  7. Ik ben erg dromerig.
  8. Het lukt me heel goed om een herinnering aan een kledingstuk, een sieraad of make-up te hebben. Vervolgens wil ik ze niet wegdoen.
  9. Ik draag geen bikini’s, omdat ik me er niet goed in voel.
  10. Mijn favoriete make-up merk is Essence.

9 dingen die ik leuk vind

  1. Shoppen!
  2. De lente
  3. Dr. Martens. Ik heb er nog geen, maar zou ze heel graag willen!
  4. Kletsen met vriendinnen
  5. Na een lange wandeling je wandelschoenen uit mogen doen
  6. Cadeautjes!
  7. Pakjesavond. Gezellig met familie, lekker eten en cadeautjes!
  8. Bloggen!
  9. De muziek van Taylor Swift

8 dingen die ik niet leuk vind

  1. Kledingverkopers die zeggen dat je er geweldig uitziet, terwijl je eruit ziet als een ontplofte prinses.
  2. Ruzie
  3. Wachten, ik heb geen geduld
  4. Mijn iPod die uitvalt net op het moment dat ik hem nodig heb.
  5. Mensen die de hele tijd achter je aan lopen omdat ze iets van je willen
  6. Reclame’s
  7. Ideeƫn hebben op het moment dat je ze niet kan uitvoeren.
  8. Dat limited editions zo snel op zijn. Laatst de me & my ice cream van essence.

Summer

7Ā  plekken waar ik graag kom

  1. School. Ik vind het leuk om mijn vriendinnen te zien en te kletsen.
  2. Thuis. De plek waar ik het liefst kom. Hier heb je nooit last van heimwee!
  3. In de H&M. De kleding is zo leuk! Lekkker alles passen. Het enige nadeel: vaak zijn de pashokjes zo druk.
  4. Voor de make-up rekken in de kruidvat. Make-up uitproberen en kopen. Vooral het kopen is leuk. Het is van jou!
  5. Buiten. De heerlijke frisse lucht is zo fijn!
  6. Het internet. Leuke plaatjes opzoeken, blogs bekijken, op je eigen blog schrijven…
  7. Mijn bed!

6 manieren om mijn hart te winnen

  1. Humor
  2. Je ziet er goed uit
  3. Je moet goed kunnen opschieten met mijn familie en vrienden
  4. Je moet lief zijn
  5. Me vrijheid geven
  6. Mij steunen

5 plaatsen waar ik nog heen wil

  1. Londen
  2. Parijs
  3. Noorwegen, het noorderlicht zien
  4. Australiƫ
  5. Hawaii

4 personen of dingen waar ik niet zonder kan

  1. Mijn familie
  2. Mijn beste vriendin
  3. Internet
  4. Wijze woorden en spreuken

Candy

3 lievelingsliedjes

  1. 22 – Taylor Swift
  2. Hakuna Matata – The Lion King
  3. Lollipop –Ā  Mika

2 wensen

  1. Gelukkig zijn
  2. Plezier hebben in mijn leven en in mijn baan

1 laatste woord

Heb plezier in wat je doet

x Jasmijn

2 gedachtes over “Tag II Van 1 tot 10

Geef een reactie

