Shoplog II Kruidvat, Hema en Etos

DSCN0873Eergisteren ben ik naar de Kruidvat, Hema en Etos geweest om daar wat make-up in te slaan. Samen met mijn zus heb ik veel mooie dingen gekocht die ik jullie graag wil laten zien! Op deze foto hierboven staan niet alle producten, omdat ik de rest op een andere dag gekocht heb.

DSCN0858

Als eerst wil ik je deze Brush set van de Hema laten zien. Er zitten een Brush kwast , een wenkbrauw borsteltje en kam en 3 oogschaduw kwasten in. Het is een erg handige set voor beginners. Ik ben namelijk nog maar een beginner, maar vind het erg leuk om make-up te kopen en bekijken hoe je het opdoet enzo. Deze set kostte 5 euro.

DSCN0850 DSCN0849

Dit is een lipstick van Essence en wat is ie mooi! Het is een rode lipstick die extra lang blijft zitten. Het is een long lasting lipstick en het klopt! Ik heb hem uitgetest en hij bleef heel lang zitten. Bij het eten is er er wel afgegaan, maar voor de rest bleef deze lipstick superlang zitten! Ik ben er zo blij mee! Het is het kleurtje 02 All You Need Is Red (leuke naam) en koste 2.39 (lekker goedkoop!).

DSCN0864 DSCN0865

Dit is de mooie oogschaduw van de limited edition me & my ice cream van Essence. Deze oogschaduw doet me dan ook erg aan ijs denken! Het is het kleurtje Always In My Mint en de naam klopt, het is oogschaduw met vooral mint maar ook pastelroze en goudbruin. Mooie kleuren! Ik ben erg blij met deze oogschaduw en vind hem eigenlijk te mooi om te gebruiken! Hij kost 2.89

DSCN0853

Ik ben erg blij met het Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice. Het is een palet met zes mooie kleuren.

DSCN0856

Dit zijn de kleuren. Ze hebben allemaal wat glittertjes, en dat ziet er erg chique uit. Maar deze oogschaduw kan je ook gewoon dragen naar school. Hij is voor 4.99 te koop.

DSCN0868

Deze nagellak (ook van Catrice) heeft een hele mooie kleur! Echt prachtig! Het kleurtje heet 44 Mermaid My Day en is 2.99

DSCN0870 DSCN0871

Dit is een lip balsem en lip gloss in een. Handig! Er zitten veel nadelen aan deze lip balm: hij gaat snel stuk (bij mij al na 2 dagen) en is lastig op te doen. Hij brokkelt een beetje en geeft heel veel pigment af. Deze lip balm is van Essence en voor 2.39 (gelukkig was hij niet zo duur), maar zeker een afrader.

DSCN0882 DSCN0883

Deze mooie oogscaduw is van Essence. Het is een hele mooie oogschaduw met eigenlijk alleen glitters. Heel mooi! De prijs weet ik niet meer, het bonnetje is verdwenen.

DSCN0885 DSCN0887

Dit is een blush van de Etos. Een mooi kleurtje met een borsteltje erbij. Handig! Ook hiervan weet ik de prijs niet meer, omdat ook hiervan het bonnetje verdwenen is.

Dit was dan mijn shoplog. Ik ben erg blij met deze mooie dingen. Ze zijn allemaal lekker goedkoop!

Wat vinden jullie van deze producten?

Geef een reactie

