Tag II ABC

Deze tag heb ik gezien bij veel blogs. Ik hou van tags, dus deze wou ik ook doen. Deze tag, de ABC-tag gaat het hele alfabet langs met allemaal leuke vragen.

Age: 11. Ik ben erg klein voor mijn leeftijd. Mensen schatten mij 9 of 10.

Best friend: Nathalie! Ik kan goede gesprekken met haar houden en we doen hele leuke dingen samen.

Chore you hate: Afwassen. Thuis hebben wij een machine, maar op de camping moeten we het met de hand doen. 😦

Dreamhouse: Een kruising tussen een boomhut en een villa, haha!

Essential start of the day: Lezen, op mijn iPod en hangen op de bank. Alleen in het weekend of in de vakantie, op schooldagen is het gewoon ontbijten, tanden poetsen en haren kammen.

Favourite color: Pastelblauw, pastelroze en turkooiz.

Gold or silver: Zilver, omdat ik de kleur mooier vind.

Height: 1.45, klein dus. Ik wil graag een stukje groter zijn.

Instruments I play: Dwarsfluit en blokfluit, allebei 2 jaar gespeeld. Ik ga morgen op kamp voor dwarsfluit!! 🙂

Job title: Ik zit gewoon nog op school.

Kids: Geen, duh! Ik ben pas 11!

Life is incompleted without: Geluk, liefde en blij zijn.

Music that you always listen to: De muziek van Taylor Swift.

Nickname: Jas, een afkorting van mijn naam Jasmijn.

Overnight hospital stays: Ik ben geopereerd toen ik nog niet eens een jaar was.

Phobias or fears: Ik was bang in het donker, en nu…

Quote from a movie:  ‘Hakuna matata’ uit The Lion King. Het is mijn motto.

Reason to smile: Heel veel dingen!

Bloesem

Siblings: Een zus van 13, een broertje van 8.

Time you wake up: In de vakantie is dat 9.00, in het weekend 8.30 en op schooldagen 7.30.

Underwear: Ehm…

Very important day this year: 20 juli, dan ben ik jarig!

Worst habit: Ik eet niet zo netjes.

X-rays you’ve had done:  Ehm…

Yummy food you make: Ik bak wel een een cake, en ook varianten.

Zoo animals: Oran- oetans!

Dit was mijn ABC-tag, ik hoop dat je hem leuk vind. Neem hem gerust over, ik vind het leuk om te zien dat deze tag ook op jou site staat. En nog een vraagje: vind je het leuk om tags te lezen en om wat meer over mij te weten?

2 gedachtes over “Tag II ABC

Geef een reactie

