Geef toe…

Voordat ik begin wil ik wat zeggen: Bedankt voor het lezen van mijn blog! Wil je alsjeblieft helpen met mijn blog wat bekender maken?

Hier heb ik een lijst met dingen die je moet toegeven. Ik vind het zelf heel leuk om dit soort dingen te lezen, dus daarom.

Geef toe…

… Je hebt wel eens naar een digitale klok gekeken hoe de cijfertjes veranderen.

… Vroeger blies je belletjes in je drinken.

… Je hebt wel eens je naam gegoogled.

… vroeger liep je altijd op de witte strepen van een zebrapad.

… Je hebt wel eens de koelkast heel langzaam dicht gedaan om te kijken hoe het licht uitging.

… Je loopt wel eens een kamer in en vergeet wat je moet pakken.

… Je hebt wel eens getrokken aan een deur waar duwen op stond.

… Je bent als kind wel eens tegen een glazen deur aan gelopen. (dit heb ik echt gedaan, een bekende was erbij, haha)

… Je bedenkt elke maand om te gaan sparen, maar je geeft toch op omdat je iets leuks ziet.

… Je hebt een hele kledingkast vol maar toch soms niets om aan te trekken.

… Je komt liever kletsnat op school dan dat je in een regenpak naar school gaat.

regen

… Je vind plantjes op je kamer heel leuk, maar verzorgen gaat niet.

Dit was het dan. Tot de volgende blogpost!

Jasmijn

Een gedachte over “Geef toe…

Geef een reactie

