Favourites July

Op bijna elke blog waar ik kom staat een artikel over favorieten. Mij leek het ook wel leuk, dus heb ik besloten om ook maar zulke berichten te maken.

Elke maand wil ik jullie mijn favorieten van die maand laten zien. Aangezien het al bijna augustus is, laat ik jullie mijn favorieten van deze maand zien.

20130730-154414.jpg
Mijn favoriete jurk is mijn galaxy jurk, die ik 2 weken geleden gekocht heb. Hij is van de H&M en was met korting, voor maar 7,50!

20130730-154832.jpg
Mijn favoriete beautyproducten zijn mijn roze neon nagellak, ombre nagellak, magneet nagellak en waterproof mascara. De nagellakjes heb ik op mijn verjaardag gekregen. Misschien heb je wat meer uitleg nodig over de magneet nagellak. Het is nagellak met op de dop een magneet met een figuurtje erop. Als je dat figuurtje boven je nagellak houd dan verschijnt het figuurtje in je nagellak.

20130730-160153.jpg
Mijn favoriete boek is zwarte zwaan van Gideon Samson. Heel mooi en origineel, een aanrader.

20130730-160438.jpg
Mijn favoriete notitieboekje is Mickey Retro van TeNeues, gekocht bij de V&D. Het is een heel goed schrift voor het schrijven van een verhaal, en niet irritant.

20130730-160829.jpg
Mijn favoriete muziek zijn de nummers van Taylor Swift, vooral haar album Speak Now vind ik leuk. Ik heb de deluxe edition, met nog meer nummers en andere versies van nummers.

20130730-161241.jpg
Mijn favoriete gadget is mijn iPod. Omdat ik nu op mijn iPod schrijf, neem ik een foto van mijn hoesje. Ik vind hem echt heel gaaf, want zoals je ziet is hij in de vorm van een gameboy!

20130730-161739.jpg
Mijn favoriete app is Polyvore. Je kunt er setjes maken, bekijken, liken en items bekijken, shoppen en liken. Wil je mij volgen? Mijn naam is: jasmijn-swift.

Dit was dan mijn bericht over mijn favorieten van de maand juli. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.
Jasmijn

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?

4 gedachtes over “Favourites July

Geef een reactie

