TAG II Summer

Een tag is een paar vragen aan jezelf. Deze keer gaat het over de zomer.

Wat is je favo nagellak kleurtje deze zomer?

Koraal en turquoise, allebei lekker kleurrijk en fel. Het zijn allebei een van mijn lievelingskleuren.

Wat is je favo lipstick kleur deze zomer?

Rood, dat is het altijd al geweest.

Wat is je favo accesoire deze zomer?

Natuurlijk een zonnebril, en kettingen. Met een leuk en bijzonder hangertje eraan het liefst!

Welke zomertrends van dit jaar vind jij het leukst?

Ik volg niet alle trends en weet dus niet helemaal wat in is, maar aztec, neon en demin shorts vind ik erg leuk!

Wat neem je zoiezo mee op vakantie?

Mijn Ipod! Lekker muziek luisteren, foto’s maken en spelletjes spelen!

Wat is je favoriete zomerdrankje?

Fanta! Lekker fris en fruitig!

Wat is je favo zomermuziek?

Muziek waar je op kan dansen en swingen!

Wat vind je het fijnst aan de vakantie?

Dat je lekker niks hoeft te doen, mooie dingen in het buitenland gaat bekijken en dat ik jarig ben! Ik ben altijd in de zomervakantie jarig, en dat is morgen!

Hoeveel hou jij van de zomer?

Niet heel veel, van de 1 tot 100 denk ik 70. Ik hou meer van de lente!

Een gedachte over “TAG II Summer

Geef een reactie

