Style Battle

Sorry, ik heb al een tijdje niet geblogd(het is wat je een tijdje noemt)! Ik heb zoiezo al twee vreemde bezoekers gehad, niet echt veel, maar voor mij wel :)en dat is een record!

Soms gebeurd het wel eens, dat sterren dezelfde outfit aan hebben. Daarom dit bericht. Welke vind jij het leukst?

Nicki VS Julie

Zelf vind ik dat de jurk beter bij Julie staat.

Jennifer VS Rihanna

Zelf vind ik de jurk op een vuilniszak lijken, en vind ik het bij allebei niet mooi. Maar als ik moet kiezen dan word het Jennifer!

Kim VS Kirstin

Zelf vind ik deze jurk beter bij het uiterlijk van Kim passen.

Christina VS Angelina

Ik weet niet waarom, maar deze jurk staat toch echt beter bij Angelina!

Ik herken deze sterren niet : ). Laat ik ze maar 1 en 2 noemen. 1 VS 2

Ik vind deze beter bij 2 staan.

Taylor VS Laura

Niet alleen omdat ik fan van Taylor ben, maar ook omdat ik Laura de kleur rood niet vind staan, vind ik dit jurkje veel mooier bij Taylor staan!

Jenny VS Ashley

Who wore it best? Ashley Benson vs Jenny McCarthy

Deze glamour dress staat beter bij Ashley, als ik het zelf mag zeggen. Ik zat een tijdje te twijfelen, maar ik heb dus uiteindelijk voor Ashley gekozen.

? VS Rihanna

Deze jurk staat beter bij ?! Haha!

Vier meiden tegen elkaar!

Deze jas is door de eerste echt het best gecombineerd, daar hoefde ik niet lang over te twijfelen!

Welke vind jij het leukst? Laat het me even weten!

 

Geef een reactie

