Ik wil mijn kamer oppimpen, maar hoe doe ik dat?

Iedereen wil iets leuks op haar kamer. Daarom heb ik wat leuke ideeën:

1. Een fotomuur.

Verzamel leuke lijstjes en doe er foto’s in.

show je kamer

Of misschien deze fotomuur?

Show je kamer

2. leuke decoratie. Ruim eerst je kamer op en berg alles op. Maak mooie decoratie of koop het. Een leuke klok, nepbloemen, fotolijstjes, kaarsen… het kan allemaal!

Show je kamer

show je kamer

show je kamer

show je kamer

show je kamer

Voor kussens kan je leuke slopen kopen. Of maak er zelf een!

3. Verven. Verf je kast, muur, bed of nachtkastje!

4. Hout! Met hout kun je zoveel leuke dingen doen! Kijk zelf maar:

5. Home, peace love. Maak ze zelf of koop ze.

6. Een tijdschriften muur! Scheur de meest leuke pagina’s uit en plak ze op aan je muur.

7. Leuke kussens!

kussensloop DIY

Kijk voor de DIY op http://www.girlscene.nl/p/10034/diy_kussensloop

8. Een tak als kledingrek!

Kijk voor de DIY op http://www.girlscene.nl/profiel/752536/blog/6358

9. Bekijk dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?list=UUc6W7efUSkd9YYoxOnctlFg&feature=player_embedded&v=ugCJVhrdCK0

10. De fotoboekenkast. Ik vind het er heel leuk uitzien en ga het zelf ook doen!

Boekenkast

Dit waren mijn ideeën maar er komen nog veel meer! Ik hoop dat je ze leuk vind!

Geef een reactie

