Geniet van het verleden, de toekomst en het nu!

 Ik kijk in mijn fotoalbum. Ik zie de foto’s van toen ik nog klein was. Ik zie een klein en schattig meisje van een jaar of twee. Ik lach.

Ik zit te dagdromen. Ik heb zin in mijn verjaardag. Ik krijg het cadeau dat ik al zolang wil hebben. Ik heb zin in de vakantie. Twee weken weg, naar een mooi land. Ik heb zin in het zomerkamp. Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe ervaringen opdoen. Iets anders doen. Ik heb zin in morgen. Shoppen met mijn beste vriendin.

Maar ik denk niet aan het nu. Het nu is gewoon het nu. Niets bijzonders. Ik denk er niet over na dat het nu ook leuk kan zijn. Ik denk er niet over na om vandaag ook leuk te maken.

Dus daarom: Geniet van het verleden, de toekomst en het nu! Maak het beste van de dag.

You only live once…

Geef een reactie

